0
09103042505

بازگردانی رمز اکسل فراموش شده

بازگردانی رمز اکسل در بسیاری از موارد امری حیاتی است. روشهای متفاوتی برای رمز گذاری بر روی قسمتهای مختلف فایل اکسل وجود دارد ولی هیچ یک از آنها امنیت فایل اکسل را تضمین نمی‌کنند و صرفا کار را برای کاربران سطح پایه دشوار تر میکند.

در بسیاری از موارد کاربر فایل، رمز را فراموش کرده و به دنبال روشی برای بازگرداندن آن رمز است. در این حالت کاربر میتواند از نرم افزارهای جانبی یا کد VBA به منظور شکستن رمز بر روی فایل استفاده کند. در حالتی که کاربر از تنظیمات Protect Worksheet برای رمز گزاری بر روی یک شیت استفاده کرده باشد، استفاده از کد VBA نسبت به نرم افزار های جانبی ارجهیت دارد ولی در حالتی که رمز بر روی کل فایل اکسل قرار داده شده باشد استفاده از نرم افزارهای جانبی مناسب تر است.

 

تعداد نرم افزارهای موجود برای بازگشایی رمز فایل اکسل و مجموعه افیس بسیار زیاد است که از این بین نرم افزارهای ذیل پیشنهاد میشود.

 

Excel Password Unlocker

استفاده از این ابزار مفید می توانید به سادگی رمز عبور فایل های Excel را از طریق ۳ روش مختلف و موثر بازیابی کنید. سرعت اجرای عملیات بازیابی پسورد در آن بسیار چشمگیر است و نسبت به سایر نرم افزارهای هم خانوده بسیار بالاتر است، زیرا Password Unlocker از الگوریتم های حرفه ای جستجو استفاده کرده و در این راه با پردازشگرهای چند هسته ای کاملا سازگار است (رفتن به صفحه دانلود نرم افزار)

Advanced Office Password Recovery

نرم افزار Advanced Office Password Recovery  رمزهای عبور و مستندات رمز گذاری شده و ساخته شده توسط برنامه های Microsoft Officee را بازیابی، حذف و جایگزینی می کند. (رفتن به صفحه دانلود نرم افزار)

Office Password Unlocker

نرم افزار Office Password Unlocker برنامه حرفه ای بازیابی پسورد جهت بازیابی پسوردهای اسناد آفیس می باشد. این برنامه پسوردها را برای Microsoft Word ،Excel ،Access و PowerPoint با سرعتی بی همتا بازیابی می کند. این نرم افزار مشکلات پسوردهای از دست رفته آفیس را برطرف می نماید. (رفتن به صفحه دانلود نرم افزار)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.